דברו איתנו:
074-7029965

בינה מלאכותית, מציאות רבודה ובלוקצ'יין – טרנדים עתידיים באפליקציות ההכרויות.

כבר היום אפליקציות הכרויות משתמשות באלגוריתמים שונים גם כדי לבצע התאמות וגם כדי למקסם את הרווחים של האפליקציה. יחד עם זאת מחקרים שנעשו בארה"ב על בסיס הנתונים של האפליקציה אוקי-קיופיד ובעזרת שאלונים איכותיים נמצא שאנשים נחשפים לסדר גודל של אלף התאמות אפשריות ומבלים בממוצע שש שעות באפליקציה כדי לייצר דייט אחד. אחד מהאלגוריתמים מקשר בין אתרי הכרויות ובלוקצ'יין.

שימו לב שש שעות עבודה עבור כוס קפה שכמעט תמיד יהיה מאכזב בסופו של דבר.

מאחר ושוק אפליקציות ההכרויות האמריקאי לבד מוערך ב2.2 מיליארד דולר ב-2017 ומציג גידול של 5% בשנה והשוק הסיני אחריו מוערך ב 1.6 מיליארד דולר נוספים הכסף הגדול מופנה לפיתוחים עתידיים.

חווית משתמש

כדי לייצר חווית משתמש טובה, כדי לצמצמם את משך זמן החיפוש ולהגדיל את הסיכוי לדייט מוצלח שמוערך היום ב 5% בלבד אפליקציות ההיכרויות מאמצות את עולם האינטליגנציה מלאכותית ולמידת מכונה. אם אתה גבר שמעדיף נשים מתולתלות למשל אתה תתחיל לראות בעיקר מתולתלות אפילו אם לא ידעת להגדיר את זה, המכונה תלמד את העדפותיך ובמקביל תראה לך רק בנות זוג שיש סיכוי גדול שגם אתה תתאים להן.

יש לי סיכוי?

הבעיה השנייה היא הסיכוי להצלחה בדייט, למרות שגם היום יש היצע של צ'אטים בטקסט ובווידאו האפליקציות החדשות נכנסות לעולם של מציאות רבודה.  מחקרים רבים מראים שחוויה משותפת מייצרת סיכוי גדול יותר להיכרות. בעוד שבאתרי היכרויות ובאפליקציות אדם צריך להיחשף לסדר גודל של כאלף התאמות פוטנציאליות כדי לייצר דייט במסיבות זה מצטמצם  לסדר גודל של 100 ופעילות יותר אינטנסיבית כגון סדנאות או טיולים יספיקו כמה עשרות אנשים כדי לייצר התאמה.

בדיוק לנישה הזאת מתכננות אפליקציות העתיד להכניס אותנו באמצעות יצירת מציאות רבודה שתחליף את שיחות הצ'אט ואת הדייט הראשון. בשלב ראשון נוכל אולי "לצאת" לפאב ולחוות את בני ובנות הזוג הפוטנציאלים אבל אולי בעתיד נוכל גם לבלות על חוף הים או אפילו לעשות רפטינג ביחד.

ברלין

דירות למכירה בגרמניה

בשנת 2016 דורגה גרמניה במקום השלישי בעולם בעסקאות נדל"ן להשקעה, כאשר חלק מכובד מהנתח היה השקעות נדל"ן שבוצעו בעיר ברלין, ולא בכדי. שהרי גרמניה היא

קרא עוד »
פרנקפורט גרמניה

השקעות נדל"ן בגרמניה

אין ספק כי בשנים האחרונות ההשקעה בכל סוגי הנדל"ן הגרמני פורחת, וככל הנראה הדבר צפוי להיות כך גם בהמשך. השקעות בגרמניה בתחום הנדל"ן, הם הדבר

קרא עוד »

השקעות נדל"ן בחו"ל

יוקר הנדל"ן בישראל שובר שיאים חדשים בכל חודש, לעומתו מציעים הבנקים ריבית מעליבה על הפיקדונות שלכם, שני גורמים אלו הם ללא ספק בין הסיבות העיקריות

קרא עוד »

אמון באמצעות הבלוקצ'יין

חוסר האמון הוא אחד הדברים שהכי מרתיעים אנשים להיפגש עם אחרים שהכירו באמצעות אתרי הכרויות, האפליקציות של העתיד מתוכננות לגייס את טכנולוגית הבלוקצ'יין כדי להבטיח שהמשתמשים יוכלו לתת ולקבל אמון. בעוד שנשים מוטרדות בעיקר מכך שהגברים שהן פוגשות יהיו אכן פנויים ובעיקר חוששות מפני אפשרות של הטרדה או מגע לא רצוי עד כדי אונס הרי שגברים רבים חוששים שיואשמו כמטרידנים. פתרון מעניין שהוצע על ידי אחת האפליקציות העתידיות יהיה "הסכמה" שתיחתם באופן דיגיטלי על יד טכנולוגיית בלוקצ'יין. חוזה חכם שיאפשר על ידי ממשק משתמש פשוט יאשר את העובדה שבני הזוג מסכימים ביניהם להיכנס לאינטראקציה מינית. האפליקציה גם מציעה אופציה להקליט את כל האינטראקציה או להקשיב באופן פסיבי למילת ביטחון שאם תיאמר תגרום  לטלפון לצלצל או תזעיק עזרה ואופציות נוספות שקיימות שם. היה והאקט יסתיים בהסכמה שני בני הזוג יכולים לאשר את סיומו ואז כשזה חתום על הבלוקצ'יין הוא בלתי ניתן לערעור.

הכותב אייל כצל'ה בשביל היחסים עוסק באימון אנשים למציאת זוגיות באתרי הכרויות ובעל רקע טכנולוגי נרחב.

עוד באתר wesocial:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן