דברו איתנו:
074-7029965

זירות המסחר החברתיות בשוק ההון- לסחור עם הגורו שלך.

מסחר חברתי, היא פלטפורמת און ליין, המפגישה בין סוחרים מנוסים, וסוחרים מתחילים (או בעלי ידע בסיסי) אשר מעוניינים לדרוס רגל בשוק ההון, לסחור באופציות, מניות, קרנות ועוד, להעמיק את הידע שלהם, ולהפוך לסוחרים טובים וגם מנוסים יותר. הפלטפורמה האינטרנטית הזאת, משמשת כמעין בית ספר, אשר מאפשר לכל אדם, שמתעניין בתחום ללמוד לקבל החלטות טובות יותר עם הכסף, החלטות, שמבוססות, באופן מוחלט על חוכמת ההמונים. כיצד מתפקדת הפלטפורמה כרשת חברתית? מהו הוא היתרון המרכזי בזירה זו? מי הוא הגורו? והאם מדובר בתחביב עם פוטנציאל רווח?

רשת חברתית לגופו של עניין- כיצד מתפקדת הפלטפורמה כרשת חברתית?

פלטפורמות המסחר החברתי, מאפשרות יותר מתמיד להנגיש ידע מקצועי לרבות מידע קונקרטי, השוואתי וניתוחי על שווקי ההון בכל העולם. בשונה מהרשתות החברתיות הקלאסיות כמו "פייסבוק" ו"טוויטר", שמחברות בין חברים למשפחה, זירות המסחר החברתי, עוסקות רק בשיח מקצועי סביב זירת המסחר,ומעניקות במה לגורואים, שהם למעשה סוחרים ותיקים, לסחור ב"און ליין" ולהיחשף לקהילת עוקבים, שמגיבה ומנתחת את הפעולות שלהם ולא פחות חשוב לומדת מהם. העוקבים יכולים להעתיק את הפעולות שלהם, וליהנות מפוטנציאל רווח גבוה יותר, שישפיע על כל הקבוצה.

היתרון המרכזי של זירת המסחר החברתית

פלטפורמות המסחר החברתיות הקיימות בעולם (בישראל ניתן למצוא את Etoro) מאפשרות לאנשים מן השורה, המתעניינים בשוק ההון לסחור באופן עצמאי, ללא צורך בייעוץ.
בזכות הפלטפורמה, מתאפשר מסחר עצמאי, המאפשר למשתמשים להינות ממידע ניטראלי, נגיש ועדכני, ברמה היומיומית, להעמיק ולשכלל את היכולות שלהם באמצעות מעקב אחר אחד מהסוחרים הותיקים והמנוסים, ולבצע מהלכים בטוחים יותר, שכאמור מבוססים על חוכמת ההמונים בניגוד להשקעות קלאסיות, שמבוססות בדרך כלל על חוכמה של אדם אחד (יועץ ההשקעות, המנהל את תיק ההשקעות שלהם בבנק).

כיוון שהסוחרים המנוסים, אינם מקושרים לגוף פרטי או פיננסי, הם מייצגים את האינטרס שלהם ושל הקבוצה שלהם בלבד- ולכן מספקים ידע בלתי תלוי, ומבצעים מהלכים חכמים, שמבוססים על אותה חוכמת המונים, ושיח, שנע סביב הזירה, שמניב להם מקסימום רווח.
סוחרים מנוסים אלו נהנים לא רק מקהילת עוקבים אדוקה, והופכים לשם דבר בתחומם, אלא גם מקבלים הזדמנות למקסם את הרווחים שלהם בזכות אותו כוח קהילתי.  

אז מי הוא הגורו?

כאמור, הגורו הוא סוחר מנוסה, שמכיר לעומק ולרוחב את עולם המניות, האופציות ואת שווקי המסחר העולמיים. מטרתו של הגורו להפוך לשם דבר בתחום, לרכז אחריו קהילה רחבה של עוקבים, שיסחרו יחד איתו, וביחד יצליחו למקסם את הרווח. לעיתים, קיימים הפסדים כספיים, אך אלו מגובים ברווח כתוצאה מהחוכמה, שנרכשה.
הגורו מנהל את הזירה, מוביל את המהלכים, ומשמש כמורה לסוחרים המתחילים. מעבר לכך הוא אחראי לספק חוות דעת, אנליזות וסקירות בלתי תלויות ברמה היומיומית.
כיום ישנן פלטפורמות, אשר מסייעות לסוחרים מתחילים ב"חבלי הקליטה" בתחום, ומייעצות בדבר התמצאות ברשת, ממליצות על סוחרים מוצלחים, שכדאי לעקוב אחריהם, ומעניקות במה לשיתוף חוויות מזירת המסחר המקוונת. אחת מהן היא: Social Trading Guru .

gurufocus

עוד פלטפורמה מומלצת נקראת  Gurufocus –  פלטפורמה זו מאפשרת לך לעקוב אחרי תיק השקעות של  ה- "גוריים"  הגדולים כמו וורן באפיט, ביל גיטס ואחרים. 

תחביב או פוטנציאל לרווח?

בדומה לכוחן של רשתות חברתיות, גם כאן ככל שתתקיים הלימה בין ידע של המשתתפים בזירה, כך פוטנציאל הרווח גבוה יותר, המתמידים לא רק זוכים בתחום עניין חדש, רשת קהילתית תומכת ותחושת עשייה וסיפוק, אלא גם נהנים מהאופציה להכנסה נוספת או מרכזית, פלטפורמות המסחר החברתי מאפשרות לעסוק במסחר עצמאי תחת המעטפת של הטובים ביותר בתחום.

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן