דברו איתנו:
074-7029965

פרילנסרים - עידן של יזמות עצמאית–פותחים עסק מהבית

העידן הכלכלה השיתופית הוא גן עדן ליזמים, פרילנסרים ואנשים חופשיים ברוחם: אינספור הזדמנויות צצות בכל פינה וממתינות לראש היצירתי הבא שיקטוף אותן ויהפוך אותן לעסק כלכלי ורווחי.

אתרי האינטרנט המיועדים לפרילנסרים משתמשים במינוף מקצועי של הפרט תוך שימוש במוניטין מוכר וידוע. השאלה היא איך לעשות את זה ומהם הכלים העומדים לרשותי? כמה כלים שיעזרו לך לפתוח עסק מהבית.

אם אתם מעצבים גרפיים והתעייפתם מלקבל פקודות מונוטוניות מהבוס שלכם, אם אתם צמאים להתפתח מקצועית ויודעים שהכישרונות הייחודיים שלכם פשוט מתבזבזים בזמן שמישהו אחר מרוויח כסף על הגב שלכם, הכתבה הבאה היא בשבילכם.

הפורטלים המשמשים למינוף פרילנסרים מעניקים לכם אפשרות להגיע ללקוחות ברחבי העולם כולו, ולא משנה מהיכן אתם עובדים. הלקוח הבא שלכם יכול להגיע מארצות הברית, סין, יפן או אוסטרליה. הלקוח יכול להגיע עד לעסק מהבית שלכם.

אתר האינטרנט העצמאי שלכם הוא דרך מעולה להשיג כל אחת מהמטרות הבאות:

  • הכנסה נוספת מהבית או מכל מקום אחר.
  • התפתחות מקצועית עצמאית ולא תלויה.
  • מינוף כלכלי ואפשרות התרחבות מקצועית.
  • מיתוג אישי בינלאומי.

יותר ויותר צעירים מבינים כי הם לא חייבים לקבל על עצמם את גזרת הגורל של חיים במינוס מתמיד, הוצאות בלתי פוסקות ויוקר מחייה ההולך ומאמיר. ועוד לא דיברנו על הורים לילדים הנאלצים לחיות תחת מציאות בלתי פוסקת של תשלומי חובות ומסים.

בדיוק כמו 'תופעת הנוודים הדיגיטליים' (אנשים המטיילים בעולם ומרוויחים כסף מכתיבת בלוגים( ההולכת ומתפשטת, כך מיליוני אנשים ברחבי העולם בוחרים לא להתפשר על איכות חיים ומגשימים את חלומותיהם היצירתיים ביותר.

אז מה עליך לעשות?

בדיוק בשביל זה קמו פלטפורמות אינטרנטיות  שעוזרות לך להתפרנס מבלי לצאת מהבית ומבלי להוציא על זה הרבה כסף. תוך דקות ספורות אתה יכול ליצור אתר אינטרנט משלך: אתר הכולל את הלוגו הייחודי שלך, עיצוב מרענן, חנות מוצרים ושירותים, פירוט קצר אודותיך ואמצעים רלוונטיים ליצירת קשר תוך שניות ספורות מכל מקום ואתר בעולם. פתיחת עסק מהבית לא יכלה להיות נוחה יותר.

באלו אתרים ניתן לעשות זאת?

fiverr

מי עוד לא מכיר את Fiverr? אתר בינלאומי בעל סטנדרטים מקצועיים ושקיפות מקסימלית, המקפיד על הוגנות הדדית בין כל נותני ומקבלי השירות באתר. בין אם אתם מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מקדמי אתרים, קופירייטרים מקצועיים, בעלי חנות בגדים, מקעקעים ובעצם – כל מה שאתם טובים בו – Fiverr הוא ההזדמנות שלכם לעשות מזה כסף.

מהפכת העולם החדש היא מודל כלכלי מבוזר המאפיין את התרבות הפוסט מודרנית: מודל זה מאפשר לכל אדם לקחת חלק בפעילות של קנייה ומכירת מוצרים ושירותים מבלי להיות תלוי בתיווך של צד שלישי ומבלי לשלם את העמלות הגבוהות המייקרות את מחירם של מוצרים, מעכבות את פעילות השוק והופכות את עלויות המחייה שלנו לכל כך יקרות. ב- Ebay אתם יכולים למכור כל מה שעולה בראשכם: מכשירים סלולריים, גאדג'טים, בגדים ישנים של סבא וסבתא, כרטיסים לסרטים – הכל! כל זאת, בלי להיות סוחרים מפולפלים ומבלי לפתוח חנות פיזית עם כל מה שמתלווה לכך.

אתר Freelancer חרט על דגלו את סמל הגמישות והמגוון: משתמשי האתר יכולים לתמחר את עצמם על פי שעה, פר פרויקט, על פי מידת התחרותיות שלהם בשוק ועוד. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להתרשם מתיק העבודות שלכם וליצור אתכם קשר באופן מידי. האתר מציע עבודה לאינספור פרילנסרים וברגע שעבודה שעשיתם עולה לאתר, היא כבר מתחילה לשווק אתכם באופן פסיבי.

אתר אינטרנט המעלה מגוון הצעות עבודה חדשות לפרילנסרים מדי יום ביומו. כל יום תוכלו להיחשף למאות הצעות עבודה ברחבי העולם ולהציע את השירותים שלכם. הלקוחות אף מדורגים על פי מידת ההשקעה שלכם בעבודות שקיבלתם, כך שבמקרה הזה אתם מדרגים את הלקוח ולא להיפך.

בין אתרי הענק הבינלאומיים המשמשים ליצירת קשרים בין קונים לסוחרים. Craigslists  הפך מזמן מפלטפורמה לסחר בנדל"ן לבמת ענק למציאת עבודות כעצמאי או כפרילנסר. האתר מציג אינספור אפשרויות עבודה ברחבי העולם כולו.

בין האתרים המוכרים והפופולאריים בעולם ואף בישראל ליצירת עסקאות בין ספקים ללקוחות, בין אם כעצמאיים ובין אם כשכירים או מעסיקים. לינקדאין פעילה בקרב 200 מדינות וכוללת מחזורים של מעל ל-420 מיליון דולר. אם אתם מחפשים את המקום הבא לאקזיט שלכם, לינקדאין היא ההזדמנות הפנטסטית.

אתרים ישראלים

ומה קורה אצלנו? מסתבר שגם בישראל הולכות ומתפתחות פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות התפתחות מקצועית עצמאית עבור כל אחד שרוצה לפתח את יכולותיו המקצועיות ולהפחית את התלות הכלכלית בבוס.

X-PLACE

X-place  הוא האתר המוביל כיום בישראל להנגשת התקשורת בין פרילנסרים או יוצרים לבין מעסיקים המחפשים שירותים ללא עמלות תיווך ומבלי להסתבך בבירוקרטיה של חברות ענק. X-place  מאפשר לכם לקבל הצעות באופן מידי, סביב השעון. אם החלטתם שאתם רוצים לפתח את עצמכם כלכלית,  X-place הוא המקום בשבילכם..

תעשייה.קום

תעשייה. קום היא פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לעצמאיים מכל התחומים להציע את שירותיהם באופן עצמאי ולהיענות להצעות בתחומי התעשייה הכי חמים: קולנוע ותיאטרון, הפקה ויצירה, פרסום ומדיה. יש לכם את זה? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח כרטיס ולהתחיל ליהנות מהצעות עבודה!

לסיכום, אם אתם עדיין מפנטזים על קריירה עצמאית, או להיות נוודים דיגיטליים כשאתם סוגרים עוד שבוע בעבודה? אם עוד לא הרמתם את הווילון, עכשיו זה הזמן שלכם להיות השחקנים העיקריים בסרט שאתם מכתיבים. אינספור לקוחות ממתינים לכם בהנפת יד או הקשה על העכבר והכול מבלי לצאת מהבית.

אולי יעניין אותך לקרוא....

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן