דברו איתנו:
074-7029965

tech buddy שירות טכנולוגי בין אנשים

TechBuddy מעניקה שירות טכנולוגי חדשני ע"י חיבור אנשים שזקוקים לסיוע טכנולוגי עם מומחים בעלי תשוקה לטכנולוגיה ויכולת שירותית גבוהה. אנחנו עושים זאת ע"י כך שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, בזמן ובמקום שנוח להם, ייעוץ אובייקטיבי ומותאם אישית, הדרכות והתקנות, ותמיכה בכל מכשיר טכנולוגי. ההזמנה מתבצעת בלחיצת כפתור דרך האפליקציה/האתר שלנו והשירות מתבצע בנוחות בבית הלקוח, כאשר אנחנו מכוונים להגעה תוך שעה מרגע ההזמנה. המומחים שמעניקים שירות וסיוע (אנחנו קוראים להם באדיז–מעל 100 כיום מקרית שמונה עד ב"ש) עובדים כדי להפוך טכנולוגיה לנגישה קלה וכיפית, לא רק ע"י סיוע טכנולוגי, אלא גם בעזרת השראה והדרכה לפני ואחרי תהליך הרכישה.

איך זה עובד?

בנינו את הקונספט של TechBuddy על בסיס בחינה עמוקה מבפנים של מה באמת חסר בשוק מוצרי האלקטרוניקה ובעולם הדיגיטלי המתקדם. ראינו שתהליכי דיגיטציה מתרחשים בקצב מסחרר החל מקופות חולים, עיריות ועד לבנקים ובכל התחומים. הביקוש למכשירים מחוברים בצמיחה מטורפת שהצפי הוא שב 2020 יהיו מעל 50 מליארד מכשירים מחוברים בעולם. הקדמה הטכנולוגית והדיגיטלית גורמת ל–8 מתוך 10 אנשים לחוות תסכול, זעם ופחד משימוש בטכנולוגיה. בנוסף חוסר ידע מה בדיוק לרכוש בתוך אוקיינוס של המוצרים יוצר דילמה אצל הצרכנים.  

התחרות הקשה בין יצרניות האלקטרוניקה והקמעונאים השונים  מוביל למלחמת מחירים, והתפשרות על רמת השירות. מי שכן מנסה להעניק שירות מעניק שירות לא מספק, לא יעיל ויקר. לכן לכולם יש צורך בשירות אחר, המתבצע בזמן ובמקום שנוח ללקוח, ע"י מומחים טכנולוגים ולא ע"י טכנאים, ששם דגש על הדרכה וייעוץ ולא רק על פתרון תקלות. אנחנו רואים את עצמנו כזרוע שמחברת בין אותם חברות לבין הלקוח, ע"י קהילה חזקה בכל רחבי הארץ של אותם מומחים (באדיז). אנחנו נבצע מהפיכה שירותית ע"י הענקת שירות ברמה אחרת ממה שאנחנו מכירים בארץ ובעלויות שמשמעותית נמוכות יותר עבור אותם חברות.

tech buddy מחברת בין אנשים

הקהילה שלנו מורכבת ברובה מפרילנסרים שעיסוקם היומיומי משתנה מסטודנטים למדעי המחשב והנדסה, להייטקיסטים עם כמה שעות פנויות ביום ועד לעצמאים שעובדים בתחום עיסוק אחר ורוצים להתחיל לעבוד גם בתחום בו יש להם תשוקה וידע.

TechBuddy מתבססת על ה– sharing economy, Gig economy. מודלים אלו מאפשרים לאנשים לעבוד בעבודות שונות, בזמנם הפנוי, בגמישות מלאה ולהרוויח מזה כסף. אנחנו מאמינים שמודל התעסוקה המסורתי צריך לעבור שינוי משמעותי ולהיות הרבה יותר יעיל גמיש ומתגמל. הערך הכי גדול שלנו בחברה מעבר למוצר ולטכנולוגיה הוא הקהילה שלנו. לכן, אנחנו דואגים לבצע תהליך סינון קפדני ואחראיים על הידע הקיים וגם על להמשיך ללמד את חברי הקהילה כדי לדאוג שרק חוד החנית של אנשי הטכנולוגיה יוכלו להיות חלק מאיתנו. אנחנו לא מאמינים שאנשים רוצים לקבל שירות מזרים שרירותיים, בלי לדעת מה רמת השירות והידע שלהם. אצלנו, בניגוד ל Marketplaces שמחברים בין בעלי מקצוע ללוקחות ולא לוקחים אחראיות לטיב השירות, הם יכולים להיות בטוחים שהם יקבלו שירות ע"י מישהו שהוסמך ע"י TechBuddy וישלמו רק שהשירות יסתיים בהצלחה ולטעמם.  

מי אנחנו?

אנחנו חברה בינלאומית (במקור משוודיה-פעילים גם בספרד) עם שיתופי פעולה משמעותיים. לפני כמה חודשים השקנו את השירות שלנו בישראל ואנחנו משתפים פעולה עם פרטנר, LG, יוניפר ועוד.

בשוודיה, שיתוף הפעולה המרכזי שלנו הוא עם Telia, חברת התקשורת המובילה בשוודיה.

בספרד, השותף המרכזי שלנו הוא MediaMarkt, קמעונאי האלקטרוניקה הכי גדול באירופה, מצ"ב לינק לפרסומת שלנו בטלוויזיה–

למה החלטנו להכנס לישראל?

החלטנו להיכנס לישראל כי חקרנו לעומק והגענו למספר מסקנות בקשר לתהליכים טכנולוגים ודיגיטליים בארץ:  

  1. ישראל היא ה Startup Nation, והחברות הטכנולוגיות המשמעויות ביותר יצאו מפה. מצד שני בכל מה שקשור לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ו Consumer Electronics  של צרכנים פרטיים, אנחנו מאחורי העולם המערבי.
  2. תחרות עזה בין CE Retails בארץ מה שמביא למלחמת מחירים ושירות לא איכותי. אנחנו יכולים להיות זרוע השירות עבור אותם קמעונאים שאין להם יכולת לתת שירות איכותי היום.
  3. מכשירים מחוברים – בארה"ב לא היה בהיסטוריה מוצר עם קצב חדירה כ"כ מהיר כמו החדירה של מוצרי בית חכם. בארץ זה לא קורה עדיין (שוב, אנחנו מאחור) אבל ברור שזה יקרה, ואנשים יצטרכו הרבה יותר סיוע בלחבר את כל המכשירים כדי שהם ינגנו ביחד. וגם אחרי ההתקנה, להבין בדיוק מה היכולות של המערכת שהם התקינו בבית שלהם.
  4. דיגיטציה–ישראל עוברת תהליך דיגיטציה בכל התחומים, מקופות חולים, בנקים, Ecommerce, עיריות וכו'. יש בישראל אוכלוסיות שלמות שנשארות מאחור ואין להם את הכלים להתקדם לשירותים הדיגיטליים. TechBuddyתגשר על הפערים הדיגיטליים.

חברת Techbuddy רוקמת שת"פ אסטרטגים עם גופים מוסדיים.

אחד משת"פ הבולטים הוא השת"פ עם חברת פרטנר-צפיה בשת"פ עם פרטנר 

אולי יעניין אותך לקרוא.....

שתפו את הפוסט

חיפוש
Close this search box.

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן