דברו איתנו:
074-7029965

לא רק AIRBNB הפלטפורמות החברתיות, שיסדרו לכם חדר (וחברה) במחיר אטרקטיבי

הכלכלה השיתופית מאפשרת לנו לשכור חלל מחיה לטווח קצר, (מתאים בעיקר לחופשות),  ומצד שני במידה ואנו בעלי נכסים אנו יכולים להשכיר חלל מחיה ולנצל  את חלל המחיה לצרכים כלכליים, וכל זה בפלטפורמה מקוונת.

Airbnb שינתה את פני שוק השכרת החדרים לטווח קצר, ויצרה את היכולת לשהות בחופשה במיקום יוקרתי מבלי להתפשר על איכות ומחיר, אך Airbnb לא לבד בשוק, למעשה קיימות 31 פלטפורמות אינטרנטיות ברחבי העולם(נכון ל 2019), שמציעות כמעט את אותו שירות, אבל עם התאמות שונות, החל מפלטפורמות, המחברות בין אנשים לפי תחומי עניין, לימודי שפה עם מקומיים, והתאקלמות במרחב עירוני חדש לאחר רילוקיישן. היכן ניתן למצוא אותן? ובמה הן נבדלות?

צרפת

APPARTOO – אוהבים מוזיקת מטאל בקולי קולות? מעוניינים להפוך את הבית לג'ונגל אורבני? Appartoo היא הפלטפורמה בשבילכם. Apparto הפועלת בשוק השכירות הצרפתי, יוצרת חיבור בין אינדיבידואלים, שמחפשים לחלוק דירה עם שותפים בעלי תחומי עניין וסגנון חיים דומה. האתר הרשמי: http://appartoo.com/ .

BedyCasa – כבר משמה מרמזת הפלטפורמה החברתית הצרפתית הנוספת, שנוסדה ב 2007 על השירות שלה. השכרת מיטה או חדר בבית או דירה של תושבים מקומיים, במטרה ליצור עבורם אפיק הכנסה נוסף. בדומה ל Airbnb הממשק האינטרנטי מאפשר למבקרים מכל העולם לחפש את מקום הלינה הבא שלהם, לסנן טווחי מחירים (בין 10 יורו עד 300 יורו ללילה) לקרוא המלצות אודות מקומות הלינה המוצעים במקום, ולהתרשם מהמיקום של הנכס ביחס לאטרקציות במקום.
מעבר לכך הפלטפורמה מציעה שירותים משלימים כמו: טיולים עם מקומיים, לימודי שפות, השכרת חדרים בקרבת אזורי מסחר ותעשייה שוקקים, המאפשרים סביבת עבודה מקצועית, הפלטפורמה אף מאפשרת להזמין חדרים לשהות ארוכה, אופציה לחדרים, המאפשרים כניסה לבעלי חיים, ואף מסייעת ל"מלונות פרטיים" להציע שירותי אירוח בנוסף להשכרת החדרים. האתר הרשמי: https://www.bedycasa.com .

ארה"ב

Wimbify – פלטפורמה אחרת, אשר מתמקדת בתחומי עניין משותפים, ומעודדת פיתוח שיח קהילתי היא Wimbify מסן פרנסיסקו, ומחברת בין מטיילים: wimbify.com .
Rentini – פלטפורמה מניו יורק, שמחברת אף היא בין בעלי דירות למטיילים: 
ChillWRKR -פלטפורמה ניו- יורקית , שמבטיחה להעניק גישה לכל החללים המפנקים ביותר בעיר האורות ובכלל, במטרה לחזק את הקשר עם הקהילה המקומית בהיבט החברתי והעסקי.

קטע וידאו קצר (2:39) של Wimbifly שמציגה את היתרונות של השימוש באפליקצייה של החברה.

אירלנד

פלטפורמה נוספת, המאפשרת שיפור השפה המקומית היא GoCambio, שנוסדה ב 2014 באירלנד, ומפגישה בין מקומיים למטיילים. 

הודו

Bancha היא פלטפורמה חברתית להשכרת חדרים לטווח קצר בדירות של מקומיים, אשר משתתפים באותו האירוע, או חולקים תחומי עניין זהים, הפלטפורמה פועלת מאז שנת 2012 בהודו. לאתר הרשמי: 
פלטפורמות הודיות אחרות, המציעות שירות דומה הן:

Room House ו- Oyo rooms: http

אנגליה

Onefinestay – רוצים ליהנות מאיכויות האירוח הבריטיות? האתר של one fine stay הוא האתר בשבילכם, והוא מרכז את כל ההצעות לאירוח בריטי קלאסי בבתים מטופחים
FlatClub – ממשק אינטרנטי שהוקם בלונדון, המאפשר לשכור חדרים לפרק זמן ארוך יותר הנמשך בין מספר שבועות למספר חודשים. הפלטפורמה נועדה אף להפגיש בין מועמדים לחברות פוטנציאליות, בכך, שהיא מעניקה חשיפה לחברות מקומיות. בנוסף, הפלטפורמה מסייעת לעובדים, אשר ביצעו שינוי כתובת/ או רילוקיישן בעקבות עבודה להתמקם באזור החדש. 
Homestay – מתכתבת עם הממשק הנח והנגיש של AIRBNB אך בניגוד אליו, מתמקדת בקהילה הגאה. למעשה הפלטפורמה מציעה שהות משותפת או השכרת חדר בדירות של הומואים ולסביות. הפלטפורמה פועלת משנת 2010, ונוסדה בבריטניה, לאתר הרשמי: http://gayhomestays.com

ספרד

Compare and Share – פלטפורמה אינטרנטית, המתמקדת במרקם החיים בברצלונה, אבל לא רק ומאפשרת לשתף חוות דעת ולקבל מידע חיוני ביותר בתחומים נרחבים כגון: מקומות לינה, אטרקציות, היכרות עם תושבים מקומיים, מסעדות ובתי קפה, רשתות עיצוב ואופנה, מרכזי בריאות וספורט, פנסיונים לבעלי חיים, בנקים חברתיים, חנויות לספרים משומשים, החלפות של פריטי יד שניה, מכירות מקומיות ויצירת אירועים קהילתיים, לאתר: https://sharemrkt.com/ .

מקסיקו

Dada Room – היא המקבילה המקומית של Airbnb במקסיקו סיטי, שנפתחה לקונספט של השכרת חדרים בדירות רק בשנת 2012, הפלטפורמה מאפשרת לאנשים המעוניינים בכך לפרסם את הדירות שלהם, ולאנשים אחרים לחפש את החדר הבא שלהם בערים מרכזיות במקסיקו, כמו מקסיקו סיטי, גוודלאחרה, טולוסה, פוובלה, מונטה ריי ובוסקר סוידאד מתוך המאגר. לאתר: dadaroom.com 

אסיה

Travelmob – שוק דירות להשכרה לטווח קצר באזור אסיה הפסיפית
Hanintel הוא שוק רשמי להשוואת מחירים בין מלונות ואטרקציות באזור קוריאה הדרומית.
Kozaza – אופציה נוספת למבקרים בקוריאה המתפקדת כ Airbnb המקומי של דרום קוריאה: https://kozaza.com/en.

אפריקה

SleepOut – שוק הדירות להשכרה לטווח קצר, המתמקד באזור אפריקה, ומציעה מרחבי דירות או חדרים במחירים אקונומיים ב 597$ 

אתרים אחרים בעולם:

Wimdu בברלין Rent like a champion שמציעה דירות או חדרים לסופי שבוע, או כאשר מתקיים טורניר פוטבול.

יוצאים מהרשתות ונפגשים בבתים

אולי זו הבדידות הקיומית, הצורך בוודאות, או בכלל היכולת לחיות כנווד דיגיטלי ולעבוד מכל מקום בעולם, ניכר כי המגמה השלטת בכל פלטפורמות שיתוף החדרים יוצרת מצב של Win Win כאשר המבקרים נהנים משהות איכותית במחיר אטרקטיבי ובאתרים מבוקשים, ואילו המארחים לא רק זוכים בהזדמנות להכנסה נוספת, אלא גם באופציה להכיר אנשים חדשים מתרבויות שונות. ריבוי האתרים מעיד יותר מכל על הביקוש ההולך וגובר לשירות זה.

אולי תרצה לקרוא גם...

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן