דברו איתנו:
074-7029965

אוטותל  הינו שירות שיתוף הרכבים של עיריית תל אביב-יפו. השירות מאפשר השכרת מכוניות לפי דקה בשטחי העיר תל-אביב-יפו.  בזכות אוטותל אפשר לנוע בעיר בצורה חופשית, גמישה, נוחה וזולה יותר מאחזקת רכב פרטי או מנסיעה במונית.

לאוטותל 520 חניות שפזורות ברכבי העיר וניתן להנחות בסיום הנסיעה באחת מהחניות השמורות או בכל חנייה מותרת אחרת בעיר (מלבד חניונים בתשלום), כך שחנייה בעיר כבר לא צריכה להטריד אתכם.

לאוטותל יש כיום כמעט 10,000 לקוחות פעילים(!) שמזמינים אוטותל בממוצע בכל דקה. עד היום, נעשו עם אוטותל יותר מ-600,000 נסיעות ברחבי העיר.

אז, איך זה עובד?

משלמים דמי מנוי חודשיים ואת עלות הנסיעות לפי דקה ומקבלים: רכב זמין קרוב אליכם מתי שתרצו (אפילו בסופ"ש!), חניות שמורות ברחבי תל-אביב-יפו, נסיעה בראש שקט, בלי לדאוג לתחזוקה, לדלק ולביטוח. בקיצור, אוטותל זה כמו תחבורה ציבורית, רק אישית.

השירות הינו שירות אפליקטורי לחלוטין, כלומר–בעזרת האפליקציה הייעודית לשירות ניתן להזמין, לנווט, לתפעל את פתיחת הרכבים, נעילתם, ביצוע חניית ביניים ועוד. האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות. בנוסף לאפליקציה, אנו שולחים למנוי כרטיס חכם, המהווה גיבוי לאפליקציה בעת הצורך. כל הרכבים מאובזרים בקורא כרטיסים חכם בשמשה הקדמית.

סיום והתחלת הנסיעה אפשריים רק בתחומי תל-אביב-יפו, אבל הנסיעה עצמה יכולה להתבצע גם מחוץ לעיר. בנוסף, הרכבים שלנו רשומים לשירותי חניה בתשלום ולכן ניתן לבצע עצירת ביניים (דרך האפליקציה או מסך המולטימדיה ברכב) ולחנות בכל מקום חוקי גם מחוץ לעיר תל-אביב-יפו. התשלום על החנייה בעצירת הביניים יתווסף לעלויות הנסיעה.

איך מתדלקים את הרכבים?

תשאירו את זה לנו. בקיצור, אתם לא צריכים לתדלק.

האם מותר להסיע את חיית המחמד שלי באוטו?

אנחנו הכי אוהבים בעלי חיים בעולם! אבל לצערנו אנחנו חייבים להתחשב בכולם, גם בכאלה שאלרגים.

האם מותר לנסוע עם אוטותל בנתיבי התחבורה הציבורית?

לצערנו, כרגע לא ניתן לנסוע עם רכבי האוטותל בנתיבי התחבורה הציבורית. יתרה מזאת, משטרת ישראל והרשויות המקומיות החלו אכיפה אינטנסיבית נגד נהגים הנוסעים בנתיבי נסיעה אלו, המיועדים כאמור לרכבי התחבורה הציבורית בלבד–בהם אוטובוסים ומוניות ועל כן-חל איסור זה.

 אילו מסלולים אנחנו מציעים?

בשירות אוטותל קיימים שני מסלולים אליהם ניתן להירשם. בשני המסלולים העלות מורכבת מדמי מנוי חודשיים ועלות לדקת נסיעה.  מעבר לתשלומים האלה, הכל עלינו–ביטוח, דלק, טסטים, טיפולים–כל הדברים האלה כבר לא צריכים להטריד אתכם יותר.

מסלול "הילוך גבוה" – מתכננים לנסוע עם אוטותל יותר מ-60 דקות בחודש? מושלם זה המסלול שלכם. דמי המנוי במסלול "הילוך גבוה" הינם 40 ₪ לחודש והעלות לדקת נסיעה היא 1.2 ₪ . מצטרפים לשירות אוטותל שמחזיקים בכרטיס דיגיתל ייהנו מחודשיים ללא דמי מנוי ו-60 דקות במתנה לנסיעות בשירות. (אין לכם דיגיתל? לא נשאיר אתכם בידיים ריקות–קחו חודש ראשון ללא דמי מנוי)

מסלול "הילוך נמוך" לא בטוחים שתצטרכו 60 דקות עם אוטותל בחודש? זה בסדר. אפשר להתחיל בהילוך נמוך ולשלם דמי מנוי של 10 ₪ בחודש עם עלות של 1.7 ₪ לדקת נסיעה. אם אתם מחזיקים בכרטיס דיגיתל, דמי המנוי (בסך 10 ₪ כאמור) ישמשו אתכם לנסיעות בשירות באותו החודש. בקיצור, נוסעים ומרווחים. בנוסף, בין אם יש לכם דיגיתל ובין אם לא, תקבלו חודש ראשון ללא דמי מנוי.

אולי יעניין אותך גם:

ברלין

דירות למכירה בגרמניה

בשנת 2016 דורגה גרמניה במקום השלישי בעולם בעסקאות נדל"ן להשקעה, כאשר חלק מכובד מהנתח היה השקעות נדל"ן שבוצעו בעיר ברלין, ולא בכדי. שהרי גרמניה היא

קרא עוד »
פרנקפורט גרמניה

השקעות נדל"ן בגרמניה

אין ספק כי בשנים האחרונות ההשקעה בכל סוגי הנדל"ן הגרמני פורחת, וככל הנראה הדבר צפוי להיות כך גם בהמשך. השקעות בגרמניה בתחום הנדל"ן, הם הדבר

קרא עוד »

השקעות נדל"ן בחו"ל

יוקר הנדל"ן בישראל שובר שיאים חדשים בכל חודש, לעומתו מציעים הבנקים ריבית מעליבה על הפיקדונות שלכם, שני גורמים אלו הם ללא ספק בין הסיבות העיקריות

קרא עוד »

אוטותל לעסקים

חדש! בשירות אוטותל תוכלו למצוא גם שני מסלולים עסקיים מושלמים לבעלי עסקים תל אביבים. למידע נוסף על המסלולים העסקיים ולקביעת שיחה עם מנהל הלקוחות העסקיים שלנו, ניתן לבקר ממש כאן

הנה כמה דברים שכדאי שתדעו:

  • נהג חדש: על הנהגים בשירות להיות עם וותק רישיון נהיגה של שנתיים לפחות.
  • דוחות מעקב חודשיים – נוכל לספק לכם בתחילת כל חודש דוח אקסל עם פירוט הנסיעות שבוצעו בשירות על ידי כל הנהגים.
  • כחלק מדמי המנוי אנחנו דואגים לכסות אתכם. יש לנו חבילת ביטוח עם השתתפות עצמית אם חס וחלילה מתרחשת תאונה. ניתן לבטל את ההשתתפות עצמית בעלות נוספת של 59 ₪ לנהג לחודש.

מזמינים אתכם להכיר אותנו קצר יותר בסרט היכרות קצר(1:41)

מידע נוסף ניתן למצוא גם באתר האינטרנט שלנו

ו… מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו.

עוד באתר wesocial:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן