דברו איתנו:
074-7029965

הכלכלה השיתופית היא מונח של שיתוף וגישה נוחה למשאבים. אחד המאפיינים החושבים במודל זה, שהבעלות על הנכס אינה חשובה. מה שחשוב זה, העלויות, הזמן והנוחות שלנו. זה בא לביטוי בהרבה מאוד מקומות, ובהרבה מאוד תעשיות. במיוחד, בחללי עבודה משותפים. בואו נדבר על למה לשכור חללי עבודה משותפים, ואיך זה קשור בכלל לכלכלה שיתופית?

למי חלל עבודה יכול להתאים?

יש הרבה מקצועות הצריכים חלל עבודה משותף. פרילנסרים, סטארט אפים, קבוצות משרדיות או תעשיות קטנות. יש סיבה מאוד טובה לכך – חללי עבודה משותפים מצוידים מראש, עם סידורי שכירות נוחים יותר.

חללי עבודה בעולם כבר קיימים לא מעט שנים, אך בשנים האחרונות אנו עדים לקצב גדילה שלא ראינו בעבר.  הטכנולוגיה, גידול במספר הפרילנסרים והעסקים הקטנים יוצר ביקוש מצד הלקוחות לעבוד בחללי עבודה משותפים.

חללי עבודה בישראל נפתחים כל שבוע, בעוד שמשרדים פרטיים רק מתייקרים ומתייקרים. סביר שבעוד כמה שנים בודדות, עשרות אלפי ישראלים יעבדו בחללי עבודה משותפים. בעוד מחירי השכירות עולים ועולים, האופציה לחלל עבודה משותף נהיית נוחה יותר, ונעימה יותר.

אז מהן היתרונות של חלל עבודה משותף?

הרחבה של המעגל העסקי

יש הרבה מאוד חברות שונות ואנשים שונים בתוך חללי העבודה המשותפים. תוכל להשיג לקוחות לעסק שלך הנמצאים במשרד ליד. מטרות קצרות הטווח שלך יכולות להיות ממומשות בזמן מאוד קצר.

מבנה מסודר- חיים מסודרים

אחד מהאתגרים היותר קשים של עסקים קטנים זה למצוא מקום קבוע ומסודר. מקום בו העובדים שלך יכולים לעבוד, ויכולים לבסס שגרה קבועה לחיים שלהם. זה שם אותם ואותך במצב נפשי המיועד לעבודה, ולא מתעסק בדברים מסביב.

סביבת עבודה

את המטבח מאבזרים בשבילכם, אתם מקבלים שירותי ניקיון כחלק מדמי השכירות החודשיים ויש גם מכונת צילום. יש משרדים שלפעמים גם מציידים אתכם בשולחנות, מגירות וציוד משרדי נוסף. לפעמים יש גם שירות משרדי נוסף כמו הדפסה, פקס, ואת כל זה אתם חולקים עם שאר החברות הקטנות.

קהילה וחיי חברה

מקום העבודה שלנו הוא המקום בו אנו שוהים הכי הרבה זמן במשך היום, ולכן חשוב שיהיה לנו כיף לבוא לעבודה.
פרילנסרים ועסקים קטנים שיש מעט עובדים חשוב להם שתהיה להם יחסי שכנות טובים, שיהיה עם מי לאכול צהריים,ולהחליף מספר מילים בזמן הכנת הקפה.

לא הכל ורוד

יש כמה חסרונות הנלווים לעניין כמו האפשרות שתפגשו מתחרים שלכם באותו מתחם עבודה, יתכן שתהיה צפיפות מסוימת שתוביל לסכסוכים עם עובדים וחברות אחרות. אך את הדברים האלה ניתן לעקוף באמצעות בחירת חלל העבודה המתאים לך.

חללי עבודה הם ההמחשה של כלכלה שיתופית. במקום שכל חברה קטנה תצטרך להסתכן בחתימת חוזה ארוך טווח במשרדים, או הסחות דעת בביתכם, מספקים חלל עבודה נוח שאת עלויותיו אתם חולקים עם חברות אחרות. זהו שיתוף משאבים לצורך התייעלות בעבודה.

אולי יעניין אותך גם:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן