דברו איתנו:
074-7029965

הלוואות חברתיות הן טרנד כלכלי שהולך וצובר תאוצה ברחבי העולם ואף החל לצבור תאוצה גם בארץ. למה זה כל כך פופולרי? בכתבה זו אנו נציג 5 יתרונות להלוואה חברתית ולמה היא אפשרות טובה יותר עבור רבים מאיתנו.

בואו נודה בזה, מאז המשבר הפיננסי של 2008, שהחל בארה"ב והשפיע גם על מדינות אחרות בעולם, אחוז גדול של האוכלוסייה העולמית הפך להיות זהיר יותר כלפי הבנקים. בעוד התעשייה הפיננסית המסורתית לא מציעה אלטרנטיבות חדשות המבטיחות את בטיחות הכסף של המפקידים, הלוואה חברתית מתגלה כצורה יותר אמינה של בנקאות חדשנית. כי כך יש הרבה יותר להציע עם פחות סיכון ובנוסף ישנן תשואות גבוהות יותר. חלק מן היתרונות העיקריים של הלוואות חברתיות הם:

פילוח שוק הלווים

תקנה קפדנית של הבנקים המסורתיים אומר כי עליהם לבחור את הלווים הטובים ביותר ולסרב לכל השאר. המוסדות המלווים מוסדרים על ידי חוקים ברמת המדינה, ומציעים הרבה פחות גמישות אסטרטגית כלפי הלווים. לעומת זאת ההלוואות P2P מאפשרות גמישות רבה יותר כלפי הלווים. רבים שלא יכלו לקבל הלוואה בנקאית יכולים כעת לקבל הלוואה לכל מטרה בצורה מהירה יותר.

תנאים טובים יותר ושיעורי ריבית נמוכה

לעומת הלוואות בנקאיות, גם עם התנאים הכי אטרקטיביים, ההלוואות החברתיות אטרקטיביות בכל מובן. התנאים לקבלת ההלוואה הן פחות נוקשים וטובים יותר, ניתן להסדיר את שיעורי הריבית על בסיס המצב הכספי הספציפי של הלווה, ולא לפי מצב השוק הכללי. בדרך כלל, הלוואה חברתית משגשגת כי המלווים מציעים ריבית החזר נמוכה יותר מול הריביות שגובים הבנקים בהתחשב בהון המקורי של הלווה לתנאי העיבוד, הפיזור והחזר ההלוואה.

שיעורי ההפקדה גבוהים יותר

הבנקים המסורתיים משלמים ריבית נמוכה ועלובה למפקידים. לכן פתרון טוב לקבלת תשואה טובה יותר עבור כספך הוא להכניס אותו לפלטפורמה של הלוואות חברתיות ולקבל ריבית גבוהה ומשמעותית יותר. ניתן לקבל בין 4 ל-9 אחוזי ריבית שזו ריבית שעולה על מה שהבנקים המסורתיים מציעים. כדי להיות הוגנים, אנשים המכניסים את כספם לפלטפורמות של ההלוואות החברתיות לוקחים סיכון כלשהו לעומת השארת הכסף בבנק, אבל הרווח הגדול שווה את זה.

תגובה מהירה יותר לשינוי

אין זה סוד שהטכנולוגיות המימוניות שבהן הבנקים משתמשים כיום יהיו כנראה ארכאיות ומיושנות בתוך עשור. מימון חברתי נולד מתוך טכנולוגיה חדשה אשר לקחה את עולם ההלוואות כמה צעדים קדימה תוך דגש על הפן החברתי והאישי. בעזרתם של משאבים חדשים וטובים יותר ושל טכנולוגיות חדשות ומתקדמות יותר, הפלטפורמות להלוואות חברתיות, המסתמכות על הטבע החברתי של בני האדם, צברו הצלחה רבה והתפשטו במהירות בכל רחבי העולם. קל לראות מדוע יש סיכוי שהבנק המסורתי עשוי אפילו בסופו של דבר לאבד את המרוץ של מימון הלוואות לטובת המוסדות להלוואות החברתיות .

רוצה להשקיע בפלטפורמה להלוואות p2p? -מוזמן להתייעץ
אולי יעניין אותך לקרוא:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן