דברו איתנו:
074-7029965

כלכלה שיתופית ואופנה-הכירו את co.co

החזון העסקי של מיזם co.co לאפשר ללקוחות המיזם להגשים חלום עסקי חברתי בתחום שמעניין אותן. המיזם מאפשר לשותפות להשקיע כסף בחברה, ולקבל מוצרים בסכום ההשקעה. לאחר החזר ההשקעה השותפות מקבלות הנחה קבועה לכל החיים.

המיזם מפעיל אתר מכירות אינטרנטי לצד חנויות ביתיות הפועלות במתכונת Show Room בתוך בתים של נשים השותפות במיזם. השואו-רום הביתי מהווה גשר בין הצורך במדידה ומגע, לבין הרצון לקנות ברשת.

איך זה עובד:

המיזם מאפשר למעשה, לנשים שהן בפרק ב של הקריירה או כאלו שרוצות לעשות שינוי קריירה, לפתוח עסק עצמאי מחד, ולהצטרף למיזם השיתופי ולהיות חלק מארגון גדל וצומח מאידך. הן מקבלות  את המעטפת השיווקית, הקולקציה וכל הנדרש, ובתמורה הן פועלות כשגרירות המייצרות מכירות ומתוגמלות מהמכירות האלה. הדבר המיוחד פה למעשה הוא שכל אחת יכולה לבנות את העסק שלה באופן שבו היא תופסת את הקהילה שלה וכפי שמתאים לה, בכפוף לערכי המיזם.

CO.CO  מציעה חווית לקוח חדשנית   המבוססת על חברות הכרות אישית.  השוארום שפותחות השותפות בביתן מאפשר להן לאגד סביבן את הקהילה שלהן והחברות ולחבר אותן למוצר ולחזון.

בשנת 2016 לאחר שגייסה החברה השקעה ראשונית מקרן האימפקט 2BC נפתחו 3 חנויות במיקומים שונים במטרה לייצר חווית לקוח אינטימית ואישית. החברה מפעילה כיום 15 חנויות.

צפרא פרלמוטר, אחת ממיסדות COCO מסבירה : "צרכנות הפכה להיות משהו הרבה יותר מושכל. אנשים צורכים פחות, מחפשים ערך מוסף הרבה מעבר למוצר עצמו, והם מחפשים חוויה שונה. אם בעבר תמונת השופינג האולטימטיבית היתה של לקוחה עמוסת פריטים ושקיות, והתחושה היתה של צרוך ורכוש כי מחר נזרוק, הרי שכיום תשומת הלב של הלקוחות מופנית לפרמטרים השונים שסובבים את הבגד.

התפקיד שלנו זה להציע קולקציה עדכנית, ומדויקת לקהילה שעיקרה נשים עובדות. מבחינתנו מוצר מצוין הוא הכרחי. הבגדים הם הכלי באמצעותו אנחנו מעבירות את המסר ומדגימות את החזון.. הם הסיבה והאמצעי לאחד את הקהילה סביב ערכים משותפים. אנחנו לוקחות בחשבון שהצמיחה העיקרית נובעת מחברה שמביאה חברה, ולכן משתדלות לייצר מגוון מתאים.

כלכלה שיתופית-מודל חדשני 

co.co מציעה מודל כלכלי שמותאם למעמד הביניים. אנחנו מאפשרות ללקוחות שלנו להפוך הוצאה להשקעה.  יש לנו תקנון מאד ברור שמושתת על סט ערכים שנכון שיעמוד בבסיסה של כל חברה קפיטליסטית מתוקנת : שוויון יחסישיתוף, שמירה על הסביבה, שקיפות,  גיוון תעסוקתי, תרבות ותרומה לקהילה. למשל אי השוויון כלכלי בחברות עסקיות, נתפס כחלק בלתי נפרד מהשיטה הקפיטליסטית. אבל הפערים התרחבו מאוד מאז עידן הגלובליזציה, מה שנתפס בטעות כתוצאה של התחרות החופשית. למעשה זו תוצאה של צמצום התחרות החופשית. יותר ויותר כוח נצבר בידיהם של תאגידים מעטים וגדולים יותר.  ב- co.co  השכר בחברה לא יעלה על מכפיל 10 בין הנמוך לגבוה. התרומה לקהילה, היא חלק אינהרנטי מהמודל ולא כתוצאה מדיבור על אחריות תאגידית שעיקרה כיבוס המצפון . אנחנו מתנהלות כמו חברה ציבורית וכל רבעון שולחות דיווח לשותפות שלנו על הפעילות, היעדים, התוצאות והאתגרים. יש לנו כיום כ-1190 שותפות שמהוות כ-11% מהלקוחות שלנו.

 

כלכלה שיתופית ואופנה, הסיפור של co.co.

ההיבט הסביבתי

CO.CO שצריך לפעול באופן ריאלי שמתאים למידותיה. כחברה קטנה כנראה לא תוכל להשפיע על תנאי ההעסקה שמפעל זה או אחר ייתן לפועלות הסיניות שלו.  לעומת זאת, הבינו בחברה שיש לפתח מנגנון שיעזור פשוט לייצר פחות. כך השיקו את אחד הכלים היותר חזקים שלה, PREORDER , כלי שמאפשר  ללקוחות להיחשף לקולקציה לפני הייצור, ולרכוש אותה בהנחה משמעותית. CO.CO מעודדת למעשה להצביע בכיס ולתת לה אינדיקציה לגבי הדרישה הצפויה למוצר זה או אחר.  המטרה היא להפחית משמעותית את ייצור העודפים. האופנה המהירה הפכה את התעשייה המזהמת השניה בגודלה בעולם. ניהול המלאי הוא אתגר מאד גדול בעיקר כשהחברה מתרחבת ומתפתחת. החברה מצליחה לעמוד מזה שש שנים ביעד של פחות מ 7% מלאי עודף, בהשוואה לכ 30% מלאי עודף בענף.

אולי יעניין אותך גם...

שתפו את הפוסט

חיפוש
Close this search box.

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן