דברו איתנו:
074-7029965

האתר קם במטרה לרכז תוכן איכותי בתחום הכלכלה השיתופית, והשקעות חברתיות בכלל.
אנחנו באתר WESOCIAL מאמינים שגיוס ההמון למטרות חברתיות יוצר רווחה כלכלית לכולם.
המטרה שלנו היא לשנות את תפיסות העולם המיושנות, להציג מה קורה היום בשוק, ומהן המגמות שמתחוללות בארץ ובעולם.

כלכלה שיתופית בעולם השקעות והלוואות החברתיות

בעבר כל הפעילות הפיננסית שלנו עברה דרך מערכת הבנקאות בלבד. במידה ורצינו לבצע השקעה או לקחת הלוואה היינו צריכים להקשיב להמלצות של פקיד הבנק שישב מולנו. והריביות היו ממש לא לטובתנו. במידה ורצינו להשקיע בנדל"ן או באפיקים אחרים מורכבים יותר, סכום ההשקעה הנדרש היה בדרך כלל גבוה מהיכולת שלנו. בגלל חוסר במידע או בידע הרגשנו שיש חוסר שקיפות של התאגיד או של היזם שעמד מולנו. כיום בעקבות מהפכת האינטרנט, ובזכות הרשתות החברתיות התפתח מאד תחום השקעות ההמונים והלוואות החברתיות ונחשפנו למידע רב בנושאים אלו. למשקיעים שבינינו קל למצוא, כיום, השקעות כספיות במיזמים חברתיים שונים המתאימות הן מבחינת סכום ההשקעה והן מבחינת התשואה שמרוויחים. וליזמים שבינינו, יש את האפשרות לגייס משקיעים בקלות רבה יותר מבעבר למיזמים חברתיים. בנוסף, ההתפתחות הטכנולוגית אפשרה לנו ליצור פלטפורמות השקעה נוחות, מבוזרות, זולות, עם פוטנציאל תשואה גדול יותר או פלטפורמות אמינות ופשוטות לקבלה או לנתינת הלוואה.

שיתוף נכסים

אחת המטרות שלנו היא לתת במה לתחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות וזה תחום שיתוף נכסים. אם עד היום התפיסה הרווחת בקרב האוכלוסיה היתה שחשוב להיות בעלים של כמה שיותר מוצרי צריכה ונכסים, היום, יותר ויותר אנשים משנים את התפיסה שלהם לגבי זה. ישנה הרצאה ב – TED של רייצ'ל בוטסמן בנושא כלכלה שיתופית ונשאלה השאלה, כמה זמן אדם ממוצע משתמש במקדחה בכל ימי חייו ? באופן אינטואטיבי ניתן לחשוב על מספר שעות אך התשובה היא 13 דקות בלבד. הייתם מאמינים? 13 דקות במשך חיים שלמים. מכאן עולה הדילמה האם כדאי לקנות מקדחה שתונח איפשהו רוב הזמן ללא שימוש או שכדאי לי לשכור מקדחה במקרה הצורך. ואם כבר יש לי מקדחה ששוכבת בחוסר שימוש האם לא כדאי לי לעשות ממנה קצת כסף ולהשכיר אותה למי שזקוק לה? אנשים מתחילים להבין שהבעלות לא חשובה אלא החוויה, לדוגמא, אין לנו צורך להיות בעלים של ספר או של דיסק כדי ליהנות ממנו. וכבעלים אנו יכולים לשתף אחרים בחוויה של הקריאה בספר או של שמיעת הדיסק ואנו יכולים לעשות זאת בחינם או להרוויח מזה כמה שקלים. שיתוף נכסים יכול להתבטא או בשיתוף נכסים פיזיים/ חומריים כמו, חללי עבודה, תחבורה, תיירות וכו' או בשיתוף של נכסים לא מוחשיים, כמו ידע, ניסיון, מוניטין וכו'.

מיזמים לטובה הקהילה

אם אתה אוהב לתרום, להיות חלק ממטרה נעלה שאתה מאמין בה? לתרום ממקום של שותף למסע ולא ממקום מתנשא?

במיזמים קהילתיים מקבלי התרומה אינם מרגישים כחלשים או כנזקקים. באתר זה אנחנו מציגים את היתרונות שבמיזמים לטובת הקהילה, כששני הצדדים מפיקים תועלת וסיפוק אישי.

אולי יעניין אותך גם..

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן