דברו איתנו:
074-7029965

השקעה בנדל"ן דיגיטלי (נכס דיגיטלי) דומה מאוד להשקעה בנדל"ן המסורתי.

שווי הנכס בנדל"ן המסורתי מורכב משווי הקרקע ומהמבנה. ערך הנכס עולה בעיקר בגלל ששווי הקרקע עולה. כעיקרון, שווי קרקע עולה כאשר יש ביקוש גבוה אליה. כך קורה גם בנדל"ן דיגיטלי.

נסביר זאת גם בדרך הבאה: ברור לכל, שפלאפליה ברחוב מרכזי כמו אלנבי שיש בו יותר תנועה, תייצר יותר כסף מפלאפליה שאיננה נמצאת במקום מרכזי. אותו דבר קורה גם לנדל"ן דיגיטלי. כשיש יותר תנועה/ ביקוש לנכס דיגיטלי, יש יותר רווחים ושווי הנכס הדיגיטלי עולה. לכן, האלמנט החשוב ביותר באתר אינטרנטי נקרא Traffic(תעבורה).

איך מיצרים Traffic?

הבנו שהאלמנט החשוב ביותר בנכס דיגיטלי זה טראפיק. ככל שיותר אנשים יכנסו לאתר הסיכוי  שנייצר כסף ממכירת שירות או מוצר גבוה יותר.

יצירת טראפיק לאתר מתרחשת באמצעות contant (תוכן). ככל שהתוכן בנכס הדיגיטלי יהיה איכותי יותר או מעניין יותר כך יכנסו יותר ויותר משתמשים לאתר.

התוכן האיכותי חייב להיות בתוך האתר על מנת שלא יהיה אחוז נטישה גבוה מהאתר אבל גם חייב להיות מחוץ לאתר. תוכן מחוץ לאתר הכוונה היא למקורות חיצוניים שונים כמו רשתות חברתיות, ערוץ יוטיוב, בלוגים אחרים וכו'.

אנו ממליצים שהתוכן יהיה תוכן פונטלי (מאמרים), או תוכן ויזואלי (קטעי וידאו). היום התוכן הויזואלי עובד טוב יותר ומצליח למשוך יותר אנשים לנכס הדיגיטלי.

דוגמאות לסוגים של נכסים דיגיטליים

דף עסקי בפייסבוק, ערוץ ב- YouTube , פרופיל ב- Linkedin, קורס דיגיטלי, חנות ב- Amzon, בלוג, אתר וכו'. כל אלה ועוד הם בעצם נכסי נדל"ן דיגיטליים בהם ניתן לייצר הכנסה.

חלק מהנכסים פועלים על מיתוג אישי וחלק אחר פועלים סביב נושא או תחום מסוים  חלק גדול מהנכסים שהוזכרו לעיל יכולים להיות גם נכסים דיגיטליים נלווים שמטרתם לייצר תעבורה דרך קישורים אל נכס דיגיטלי עיקרי.

איך בוחרים את הנדל"ן הדיגיטלי המתאים?

אם החלטת להשקיע בנדל"ן דיגיטל, אז כדאי שסוג הנכס יתאים לאישיות שלך. למשל, לא כל אחד יכול לשיר או לרקוד ביו-טיוב ולא כל אחת יכולה לדגמן בגדים באינסטגרם.

לעומת זאת יש סוגי נכסים דיגיטליים שיכולים להתאים לכל אחד. לדוגמא, ליצור בלוג בנושא מעניין, או להקים אתר תוכן בתחום שמעניין אותך, או להקים אתר למכירת מוצרים שאתה מתחבר אליהם וכו'. אפשר גם ליצור משפכים שיווקים כמו דפי נחיתה או קבוצות בפייסבוק וכו' שזה כל אחד יכול לעשות.

איך אפשר לייצר הכנסה מנדל"ן דיגיטלי?

הנכס הדיגיטלי יכול לייצר הכנסה ממספר מקורות:

  1. הכנסה ממכירת מוצרים.
  2. הכנסה ממכירת שירות או ידע.
  3. הכנסות משיווק שותפים (Affiliate Program).
  4. הכנסות מפרסום.

איך הופכים את הנדל"ן הדיגיטלי לעסק?

תחילה, עליך להחליט איזה מודל עסקי הכי מתאים לך ושיתן בסופו של דבר גם הכנסה. חשוב לציין, כשעושים תוכנית עסקית עדיף לבחור מראש את מקור ההכנסה אך אפשר גם עם הזמן ועם הניסיון לשנות או להוסיף מקורות הכנסה וללכת על מה שהכי עובד בשבילך.

אז אחרי שבחרת את סוג הנכס הדיגיטלי ואת הנישה שמעניינת אותך, עליך לבנות את הנכס הדיגיטלי. מי שיודע להקים את הנכס הדיגיטלי בעצמו אז שיעשה זאת ויחסוך לעצמו כסף. מי שלא, אז שיגש לאחת החברות המקצועיות שיודעות לבנות נכסים דיגיטליים. אפשר למצוא חברות רבות שיעשו זאת במחיר סביר שמתאים לכל כיס. תעשו בדיקת מחירים לפני שאתם סוגרים.

לא חשוב עם איזה חברה בחרת לעבוד אנו ממלצים שתפנה אלינו לקבלת יעוץ ללא עלות לפני כל צעד שתעשה.

בינתיים תעשה חקר שוק על הנישה, שאותה אתם רוצים לקדם בתוך הנכס, הכולל, מילות מפתח, גודל שוק וכו'. חשוב גם לחפש עסקים שניתן לעשות איתם שיתופי פעולה בתחום הנישה הרלוונטית.

לאחר שהנכס עלה לאוויר, עליך לקדם ולפרסם את הנכס שלך כך שיגיע בחיפוש בגוגל למקומות ראשונים ויביא לאתר שלך תנועה (טראפיק) גדולה. הדרכים לעשות זאת הם על ידי כתיבה ויצירת תוכן מעניין ועל ידי קידום אורגני או ממומן. ניתן ללמוד לעשות הכל לבד אך אם אתה לא יודע או לא יכול לעשות הכל לבד, אפשר להיעזר בחברה המתמחה בשיווק דיגיטלי.

ההמלצה שלנו להיעזר בחברות ניהול נכסים רק לאחר היכרויות מעמיקה של תחום השיווק הדיגיטלי. 

עוד צריך לדעת כי ניהול נכס דיגיטלי גם אם הוא מנוהל באופן פסיבי הוא נחשב לעסק לכל דבר וכדאי להתייעץ עם רו"ח או יועץ מס שמכיר את הנושא.

אנחנו כמובן נשמח לשתף אתכם בניסיון שלנו, וכדאי לכם להייעץ איתנו.

נדל"ן דיגיטלי כמקור להכנסה פסיבית

ניהול, שיווק ותחזוקת האתר מצריכים זמן וידע שלא לכולם יש. במידה ואתה רוצה הכנסה פסיבית מהנכס הדיגיטלי שלך מבלי שאתה תצטרך לעבוד עליו, יש באפשרותך שתי דרכים לעשות זאת. האחת, לתת לחברה מקצועית שתנהל עבורכם את הנכס והיא זו שתייצר עבורכם הכנסה מהנכס שלכם. הדרך השנייה להכנסה היא באמצעות השכרת הנכס הדיגיטלי לעסק אחר שמעוניין לקבל לידים שרק הנכס שלכם יכול לייצר עבורו.

לסיכום, נדל"ן דיגיטלי מתנהג כנכס נדל"ן לכל דבר ועניין. כמו כל נכס נדל"ני הוא יכול להשתבח עם הזמן אם מנהלים אותו נכון ומזרימים אליו תנועה שהולכת וגדלה כל הזמן. תנועה גדולה משמעה הכנסה גדולה. נכס דיגיטלי יכול להיות עסק מצוין למי שרוצה לעבוד בו וגם יכול להיות מקור להכנסה פסיבית למי שרק רוצה לקבל תשואה להשקעה שלו.

רוצה לדעת עוד על נכס דיגיטלי?

אולי יעניין אותך לקרוא:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן