דברו איתנו:
074-7029965

לאחר שנים של עבודה בתפקיד של ניהול סיכוני שוק בבנק עם משכורת טובה, חיים נוחים ומשעממים החלטתי לצאת דרך חדשה בעולם העסקים/היזמות. מעבר לעניין שלי ביזמות, עיסוקי החדש כעצמאי חשף אותי לעולם חדש של השקעות.  

לכולנו יש את החשש להיות תלויים במקור הכנסה אחד מעבר למשכורת הרגילה שלנו. כי הרי אף אחד אינו יודע מה יוליד היום ואם לא נצטרך מקור הכנסה חלופי. החשש הזה ליווה גם אותי וגרם לי לצאת מאזור הנוחות ולחפש אפיקי השקעה אלטרנטיביים מעבר לאפיקי ההשקעה שרובנו מכירים (נדל"ן ושוק ההון).

עולם חדש של השקעות

להפתעתי נפתח בפני עולם חדש ומגוון של השקעות. לא ידעתי שיש כזה מגוון רחב של השקעות שמניבות תשואות בהחלט טובות ושלא מצריכות מאיתנו הוצאות כספיות גדולות.

כתבה זו היא חלק מסדרת כתבות שבהן אספר לכם כל פעם על השקעה חדשה שנחשפתי אליה.

הפעם אני אפרט על השקעה בנכס דיגיטלי, עליה אני ממליץ בחום.

מה זה נכס דיגיטלי ואיך מייצרים ממנו הכנסה?

נכס דיגיטלי או נדל"ן דיגיטלי  כפי שהוא מכונה הוא כל דבר הקיים ברשת האינטרנט הרשום על שמכם. נכס יכול להיות בלוג, אתר, דף עסקי או קבוצה בפייסבוק, ערוץ יוטיוב חנות מסחר ועוד.

אם למשל, יש נושא שאתה מתעניין בו או יש לך תחביב כלשהו אז אתה יכול להשקיע בבלוג שיעסוק בתחום העניין שלך. זו לא חובה, באותה המידה זה יכול להיות כל נושא אחר. יש לזכור, אתר, או  המעורר עניין ברשת הוא נדל"ן דיכיטלי טוב ופוטנציאל למקור הכנסה. נכס דיגיטלי יכול לייצר הכנסה אקטיבית או הכנסה פסיבית ועל כך נדון בהמשך.

הכנסה מנכס דיגיטלי נוצרת מהזרמת תנועה לאתר על ידי יצירת עניין בתוכן האתר. ברגע שיש תנועה גדולה לאתר אז ניתן להפיק הכנסה יפה מפרסום, מכירת מוצרים או שירותים, שיווק שותפים ועוד.

נכס דיגיטלי מול נכסי נדל"ן

יש הרבה במשותף בין השקעה בנכסים דיגיטליים להשקעה בנכסי נדל"ן.

כמו שהערך של נכס נדל"ן, שנמצא באזורי ביקוש, עולה עם השנים אז גם הערך של נכס דיגיטלי יעלה עם הזמן, בתנאי שהוא מתוחזק נכון והמיקום שלו במנוע החיפוש של גוגל הוא גבוה. 

נכס נדל"ני אמור ליצר הכנסה קבועה, כך גם נכס דיגיטלי מייצר כל הזמן הכנסה קבועה.

למה כדאי להשקיע בנכס דיגיטלי באמצעות חברה מקצועית?

המעבר מנכס פסיבי לנכס אקטיבי

אם החלטת לבסוף להשקיע בהשקעה כזו, אז גם אם מישהו אחר מנהל לך אותו, הנכס בסופו של דבר רשום בבעלותך. כשחברה מקצועית מנהלת לך את הנכס הדיגיטלי אז יש לך בעצם הכנסה פסיבית קבועה. אבל אם יום אחד נסיבות החיים שלך ישתנו ויהיה לך יותר זמן פנוי או שלא תהיה מרוצה מהניהול של החברה המנהלת יש לך תמיד את האפשרות לקחת את המושכות ולנהל את הנכס כראות עיניך.

נכס דיגיטלי כחלק מאסטרטגיה לניהול תיק השקעות

נכס כזה דורש מומחיות ומקצוענות במספר רב של תחומים; בתחילה ידע מקצועי בתחום בניית האתר ועיצוב האתר. לאחר מכן יש צורך בהטמעת תוכן ולבסוף יש צורך בפרסום שיווק ותחזוקה (קידום האתר).

חברה מקצועית שזהו ייעודה, יודעת להעסיק את המומחים הטובים ביותר, הכוח שלה בניהול קהילה מצד אחד מוזיל את העלויות של נותני השירותים מבלי לפגוע באיכותם.

כוח הקהילה יכול ליצור תנועה רבה יותר אל תוך האתרים שיוצרת רווחים גבוהים יותר.

החשוב ביותר בהשקעה בנדל"ן דיגיטלי כזה הוא שזוהי השקעה פסיבית ולא נדרשת כל התעסקות מצד המשקיע.

נכסים דיגיטליים -מבט לעתיד

העתיד הוא כבר כאן. האינטרנט קיים עכשיו ויהיה קיים גם בעתיד. העולם הולך לכיוון האון ליין. הכל יעשה דרך האינטרנט. לכן אחזקת נכס דיגיטלי הוא קודם כל הצעד החכם והנכון. לא כדאי להישאר מאחור כשהעולם כולו נמצא באינטרנט. השקעה כזו היא נכונה כחלק מניהול סיכונים אישי למקרה שלא נוכל לעבוד, או לקבל את ההכנסה שהיינו מורגלים אליה.

זה נכון שהשקעות בשוק ההון ובנדל"ן הן השקעות טובות וחשובות, אך לעתיד שלך ולפיזור תיק ההשקעות שלך חשוב שתשלב גם השקעה בנדל"ן דיגיטלי. מה גם שהשקעה בנכס דיגיטלי איננה יקרה ומתאימה לכל כיס.

נכס דיגיטלי ומס הכנסה

נכס דיגיטלי גם אם הוא מנוהל על ידי חברת ניהול או חברת מדיה ופרסום, והמשקיע מרגיש שהוא מקבל את הכנסותיו באופן פסיבי לחלוטין, מס הכנסה רואה את הכנסתיו כהכנסות מעסק.

רשויות המס מחייבות את בעל הנכס לנהל ספרים, ולהגיש דוחות תופתיים למס הכנסה ומע"מ.

למאמר המלא נכסים דיגיטליים ומס הכנסה  לחץ על הקישור

גילוי נאות:

הכותב משקיע בעצמו בנכסים דיגיטליים 

הכותב מאמין במודל אך מציין שכמו בכל השקעה אחרת גם כאן יש סיכונים והתשואה איננה מובטחת. והאחריות מוטלת על המשקיע עצמו.

כדי לשמוע עוד פרטים על השקעה בנכס דיגיטלי, השאר פרטים  (הייעוץ הוא ללא תשלום).

רוצה לדעת עוד? השאר פרטים ואנו נחזור אליך...
אולי יעניין אותך גם...

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן